VvE schoonmaak
Informatie

VvE Schoonmaak is speciaal in het leven geroepen om als nichespeler te opereren voor VvE en levert een compleet pakket van schoonmaakdiensten voor uw appartementencomplex, portiek en trappenhuis.

Geboorte VvE Schoonmaak

Tijdens de start van CMB Cleaning Services heeft Ilona Pieterman meerdere malen moeten constateren hoe slecht het is gesteld met de schoonmaak in en rondom appartementencomplexen, portieken en trappenhuizen. Zei constateerde niet alleen dat er slecht werd schoongemaakt, maar ook dat de bijbehorende prijzen veel te hoog waren. Veel van haar klandizie is dan ook afkomstig door overschakeling naar haar schoonmaakbedrijf. Hier bleef het echter niet bij, want zei heeft in 2015 en 2016 meer tijd in het concept VvE Schoonmaak gestopt door het willekeurig bezoeken van ledenvergaderingen bij niet-klanten van circa 100 VvE's en heeft kwaliteitscontroles uitgevoerd bij ongeveer 150 appartementencomplexen. Uit deze onderzoeken kwam naar voren dat 62% van de mensen ontevreden is over de kwaliteit van de schoonmaak en blijkt 76% een te duur contract te hebben. Hierdoor is medio 2016 VvE Schoonmaak ontstaan met de levering van diverse schoonmaakdiensten i.c.m. de juiste prijs/kwaliteitverhouding aan eigenaren, (VvE) beheerders en bewoners van appartementencomplexen.

Waar werken wij?

Wij zijn werkzaam in een straal van 100 kilometer rondom Etten-Leur doordat wij niet alleen werken vanuit ons hoofdkantoor in Etten-Leur maar ook beschikken vertreklocaties in:

  • Breda
  • Tilburg
  • Roosendaal

U bent ge√Źnteresseerd? Hoe gaat het in z'n werk?

  • U vraagt geheel vrijblijvend een offerte aan (klik hier) en wij nemen contact met u op voor het maken van een afspraak.
  • Er wordt een afspraak met u gemaakt voor een persoonlijke ontmoeting en het appartementencomplex wordt direct ingemeten. Deze afspraak vormt de basis voor de offerte plus het werkrooster. De afspraak kan eventueel ook in de avond of in het weekend (lees: zaterdag) plaatsvinden, mocht het op de reguliere tijden niet schikken.
  • Tijdens dit gesprek wordt er ruim de tijd genomen om alle wensen te bespreken en zal er gedegen advies worden gegeven om de kosten zo laag mogelijk te houden en niet in te boeten op de kwaliteit.
  • Normaliter volgt binnen 48 uur een offerte per mail, tenzij anders afgesproken/aangegeven.

De offerte is geaccepteerd. Wat volgt er nu?

  • U wordt op de hoogte gesteld wanneer de eerste schoonmaakdag gaat plaatsvinden.
  • Voor -of ten tijde van- de eerste schoonmaakdag vindt er sleuteloverdracht plaats, zodat onze medewerkers zorgeloos de algemene ruimten kunnen betreden voor de schoonmaak. Uw sleutel wordt zorgvuldig opgeborgen als we er geen gebruik van maken.
  • Kwaliteitscontrole meerdere keren per jaar ten bate van toezicht